Email: physicskhu1@gmail.com

برگزاری جشن یلدا در دانشکده فیزیک

 | تاریخ ارسال: 1402/10/6 | 
دانشکده فیزیک دانشگاه خوارزمی با همکاری انجمن های علمی فیزیک و نجوم،به مناسبت آغاز زمستان،یلدا،این آیین کهن ایرانی را گرامی داشت.
این مراسم از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در کتابخانۀ دانشکدۀ فیزیک با حضور پرشور اعضای هیئت علمی محترم فیزیک،کارکنان محترم دانشکده و حضور پررنگ دانشجویان در همه مقاطع برگزار گردید.
در ابتدای مراسم جناب آقای دکتر مجلس آرا،ریاست محترم دانشکدۀ فیزیک، با یادی از اساتید فقید و پیشکسوت فیزیک،به لزوم برگزاری و پاسداری این آیین باستانی اشاره نمودند.سپس از آقای دکتر عباسی،استاد تمام دانشکده ادبیات، دعوت شد تا با خواندن و تفسیر غزل هایی از دیوان حافظ،توجه علاقمندان به شعر و ادبیات را جلب کنند.سپس غزل هایی از دیوان حافظ که توسط اعضای انجمن تهیه شده بود،بین حاضران توزیع شد که مورد استقبال قرار گرفت.
در ادامه پس از بیان خاطراتی توسط چند تن از اساتید حاضر در جلسه،خانم دکتر سلمانی،معاون فرهنگی دانشکده، از اعضای فعال انجمن های فیزیک و نجوم تقدیر نمودند.
در ادامه با پذیرایی از حضار،این مراسم به پایان رسید.
دانشکده فیزیک،قدردان تمام زحمات اساتید محترم،کارکنان محترم دانشکده به خصوص دانشجویان پرتلاش و فعالی است که در برگزاری این جشن باستانی،لطف و یاری خود را دریغ نکردند.


 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 4778 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر